Mencari-cari kerja. Dimanakah? :)

Follower

Friday

Jalan - jalan cari pasal

Semalam , keluar dengan fiancee saya . Yeah , who else ? Ameera Azmi lha . Ngee . Si ngek ney kunon - kunonnya na p bank in duit untuk perniagaan KAMI yg agk berjaya . Haha , Meera , KAMI okee . Haha . Da sampai kat bank . Mula - mula ingat na buat manual saje . Da p amek nombor segala . Naek atas . Adoy mak , ramai gile . Turun bawah balik . Guna mesin . Beratur panjang mcam budak - budak sekolah rendah beratur kt kantin na beli makan . Sabar saje lha . Da lha ta tao na guna mesin cane . Haha . ( pengakuan oke ) . Try jgk cuba tengok org yg terdahulu bt cane . Tp semua ttop . Adoy , ta hingin na amek duit ampa aihh . Kesian kami . At last , minta aneyy kt belakang tlong . Nasib baek lha dea mao tolong . Duit RM5 ditolak . Mesin mana mao RM5 . Hishh .

Lepas uh decide na top - up kan sje . Whatever lha . Awal lagi time uh . Dalam pukol 4.15 petang . Decide na p Landmark . Hah / tempat ape lg yang ade kt kulim ney ? Landmark saje lha . Kalao post soalan ney kt Facebook and Tweeter un , ini saje jawapan mereka . - Landmark / Giant . Thu daa . Haha . Tambah lagi . Mc Donald bebehh . Yeahh .


Suda penat berjalan - jalan . Eat time . Prefer KFC saje . Ehh , bukan KFC darl . Potato Wedges saje . Saya belanja oke . Belanja order . Dea bayar dea punya , saya bayar saya punya . Fiancee saya sorang ney puas cuci mata kt situ . Tgok sana , tgok sini . Kutok orang , puji orang . Hehh .

Lepas too . Balik lha . Suda pukol 6 . Naty mak metua marah bahh . HAHA .

2 comments:

  1. hohoi gila. jeles doh ada fiancee. bila mau kuar dgn aku. tk sudi heh? benci kau. aku jeles. jeles gila vavi. kau lupa kan kita lesbo mcm bengong gila dulu nanges berjemaah belakang kapitan. kau lupaaa hah??? T.T . haha. guro je *tp ad gak betul nye tu*

    aku sayang kau, suka kau, cium kau. you are my close fren i belum pernah jumpa. ;) <3 the wajah wajah bla bla tersebut. <3 yeahhhhhhhhhhh!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. sudi lhaa . ko uh sibok memanjang . na my tgok aq un ta sudi daa . waa . mao tiyakk . haha . ta pe wey . kite skandal . fiancee aq jenis ta kesa lha . haha .

    menangeh berjemaah uh memang ta kan lupa sampai mati lha weyy . KENANGAN TU WEY . weyy , rindu ag ! :(

    ReplyDelete