Mencari-cari kerja. Dimanakah? :)

Follower

Thursday

SAYANG KAO ! Sumpah . :(


Untuk sesiapa yang berkenaan :

Bunga ayat . Sori , agk blurr skrg . Ta dk ape na cte . Cma na ckp , 
aku mintak maaf sangat sangat , sangat kalau kalau
selama kite sme sme ney , aku da banyak sakitkan aty kau . 
Aku sayang kau . 
Tu je aku thu . Aku thu aku salah . Aku punca kite jadi mcm ney . 
Tapi semua tu sb aq syg kau . 
SANGAT ! 
im trying very hard to forget you . Wish me luck . 
Aku ta dk niat na mentioned pasal hal kite kt sni . Tapi aku tengah serabot 
sekarang . Aku tatao na ckp semua ney kt spe ag . Readers aq je yang ade . 
Aku mintak maaf . Aku rasa mcm dunia ney aku yang punya 
bila kau cakap kau sayang aku . 
Bila kau cakap kau cinta aku . 
Tapi sekarang ? 
Aku mintak maaf . Tapi aku da ta bole nak caye cinta dgn sayang 
yang kau selalu sebot tu . 
Even hati aku thu kau sayang aq . 
Aku thu kau cinta aku .
Jujur dengan aku , semua masalah kite akan settle . Tapi kau ta bt mcm 2 . 
Even kau bt semua tu sbb kau nk jga hati aku . 
Tapi urang urang selalu becakap pasal kite sayang .
Ape yang kite bt ta pena betol . Aku tahu kadang - kadang benda 
yang kite langsung ta jangka bole jadi . 
Aku sayang kau sebab tu aku langsong ta pena jangka benda ney jadi kt kite . 
Bt ape aq na nangeh ? Aku ade mama , ade abh . Aku tahu aku da hilang kau . 
Maybe Allah da ator something yang lagi baek untuk kite . 
Aku tahu kau sedih . 
Wlaupun kau gelak . 
Walaupun kau senyum . 
Aku thu mata kau tetap berair bila igt aku . Aku tahu ! Lap air mata tu bcuk . Honey sayang bby . Ta mao by ngeh sbb honey . :') Aku kt sini . 
We gonna pull together through it, we gonna do it sayang .
Semua yang berlaku ade sebab . 
But it's just something we have no control over and that's what destiny is .
Tuhan , tolong kuatkan semangat saya untuk saya jalani sisa baki hidup saya .

I DO LOVE YOU ! 
I Love You more than all the stars .

No comments:

Post a Comment